Välkommen

Skålade in det nya året med dyrt bubbel på värdshuset igår. Var ju meningen att jag skulle få skaka lite drinkar igen men icke. Blev avringd men eftersom Micke skulle jobba så tyckte dom att jag kunde komma dit och äta. Jo man tackar, sjukt bra mat och vid 22 klev hälften av personalen av och gjorde mig sällskap. Var en riktigt fin kväll med allt man kan tänka sig att ett nyår ska innehålla. För första gången sen vi blev tillsammans fick jag pussas med Micke på tolvslaget också då alla andra smet ut för att tittat på fyrverkerierna. Vi såg dom genom fönsret tillsammans istället och det var så fint.
Traskade till komministergården vid 3 för att sova där med katterna då resten var på annat håll.
Vaknade mitt på dagen och Mike hade åkt på magsjuka, något vi absolut inte har någon lust med nu eller någon annan gång heller för den delen. Febrig och ont i kroppen också och jag tycker så synd om och försöker ställa upp som betjänt. Uscha.

Har förresten köpt en ny jacka och nya kängor, fint att förnya lite. Underkläder och en tunika också! Hann med att jobba fritidsgård förra veckan också och det var helt awesome. Hoppas på fler kvällar där!

2011 kommer bli ett bra år även om de inte började på bästa tänkbara men jag känner på mig att de kommer bjuda på mycket bra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0