Möjligheter

Har faktiskt hänt en del sedan sist, Micke fick jobb på verken så han började där igår morse. Har fram till den 28:e en gång men bara att hoppas på förlängt och förlängt och förlängt ja ni fattar. Vi har ingen längtan härifrån som de är nu och verken ger fina pengar för hans framtid. Han är väl lite ovan att stiga upp strax före sex för att ta 06:22 bussen men jag måste ha bilen så de är vår enda lösning än så länge.
Jag har blivit med häst under veckorna. Kristins fina Calle fick stanna kvar i Edsbyn trots att jullovet är slut och de är inte mig emot alls. Så jag sköter honom när Kristin är i Arbrå under veckorna och hon sköter han på helgerna. En himla fin deal! Är på väg till byn nu för en ridtur. -10, blå himmel och gnistrande snö skriker efter en ridtur. Sen skulle Micke hjälpa och ta in de andra och sen far vi nog till backen ikväll. Ska städa ut julen, bjuda pappa på kräftsoppa och städa åt Per också men de lär hinnas ikväll. I morgon väntar jobb på Knåda förskola! Underbart!

Livet är förjävla fint nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0