Förväntansfull!

Micke blev som tur var pigg på en gång och jag tror inte ens de var magsjuka. Han jobbade iallafall igen igår och sen efter han slutat for vi till Edsbyn på hemligheter, fika hos mamma och var in på Linnea´s och hittade en kofta på rean. Mjuk, skön och lång. Precis som en kofta ska vara och att den sen var på halva priset gjorde den inte sämre. For på ICA och handlade lite eftersom vi hade lovat att bjuda svärmor, svärfar och svärmormor på mat. Pasta med fläskifilégryta smakade bra och lite potatisbakelse till efterrätt. Myste på ganska länge innan dom knatade hem, gjorde kväller rätt tidigt men lik förbannat kom jag inte ur sängen förrän vid tolv idag och de tack vare att mormor ringde och väckte mig annars hade jag nog legat fortfarande. Ska iallafall knata ner till Värdshuset snart och sen när micke slutar vid tre så ska vi fara till Bollnäs en vända och titta lite sen är vi bjuden till Henrik och Maria vid sex på fika och bebismys. Längtar till i morgon när hela framtiden kan visa sig i ett enda telefonsamtal, vore så underbart om det är så! Jobbar inte Mike i morgon så kanske vi hinner med ett besök i backen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0