Så mycket bättre.

Dagisfröken idag mellan 11 och 16.30. Mysbarn och mysjobb, blir tok bebissugen men får nog nöja mig med marsvin, lånekatt och vattendjur ett tag till. Finns väl en del som ska hinnas, upptäckas och göras innan den dagen kommer.
Mamman kom iallafall och plockade upp mig på bestämd tid och vi for till Bollnäs först och köpte nytt stalltäcke och ny fin grimma till Calle Cavat. Sjukt fruktansvärt förjävla kallt i deras stall så ett varmt innetäcke behövdes nu inför den befarade vargavinter. Myste hos Calle ett tag innan vi for upp med Kristin och hennes Martin till deras rum för en fika och lite prat. Är rädd att jag, mamma och Kristin skrämde livet ur honom när vi drog på med vår grova och rätt råa humor. Men han får väl helt enkelt gilla läget haha.. Hel skön grabb är han iallafall och go med syster.
Drog hemöver vid åtta och inväntade sedan Micke, käkade lite och kom just upp från ett skumbad i ett rätt trångt med mysigt badkar, tända ljus och skålade som alltid för oss och framtiden.
Snart tre år. Tiden rinner ifrån men jag älskar varje sekund.

Förhoppningsvis jobb i morgon annars så står jobbsök, erikshjälpen och kvalitetstid på schemat. Kanske klättring också. Micke har fyra dagars ledigt nu och på fredag nalkas utgång. Sjukt längesen nu!

Gör lite ont i Sälenhjärtat fortfarande. När man läser på allas vår facebook att många är där uppe nu, gänget man var ett med i vintras. Fina Mirja, Fina Patrik, Fina Värdshuset, Fina backar, Fina alla!
Men någon kom en gång på talesättet att borta bra men hemma bäst.. Och de är precis där jag är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0