Ny kula

Jobbat på dagis i Roteberg i två dagar nu, ikväll är jag toktrött och ligger mest på soffan. Rädd att jag har dagissjuka i kroppen eller så är de ren och skär inbillning. Inget ska få bita sig fast såhär tre dagar före jul då jag iår ska få fira på riktigt med Alicia och Isabelle. Julen är så underbar när barn är med, även om Isabelle förmodligen är lite för liten för att förstå innebörden så tror jag hon kommer älska paketen, iaf papperet och snörena på paketen.
Känns otroligt skönt att vara klar med julklapparna. Kom på oss själva att de enda i julgodis/julmat väg vi har gjort är snaps. Men är man bartender så är man, kommer ju äta sig less på julmat ändå och knäck får jag så de räcker och blir över också. Nu hoppas vi bara att snapsen är drickbar.
I morgon ska vi tjuvträna lite park på snöbrädan och julstäda. Mys!

Funderar på att börja om på nykula, de kanske är dags nu efter mycket besvikelse och skit. Skulle kunna bli helt rätt eller käpp rätt åt helvete fel. Jag får inte veta om jag inte försöker så de är kanske på tiden att prova då jag heller inte orkar med att ha det såhär. Jag håller dig så kär samtidigt som de inte alls funkar såhär.

Ingen utgång på juldagen heller som de verkar, biljetterna är slut och lusten infann sig väl kanske aldrig. Micke jobbar 19-02 och då jag förmodar att alla andra infinner sig på mitt gamla Tuppens så har jag heller inget emot att julmysa i lägenheten. Nyår är de som sagt jobb, fina timmar och fina pengar. Hej igen bartender!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0