Hemma!

Har haft två dagar som de inte hänt speciellt mycket på. Haft nå skit i kroppen men den tycks ha återhämtat sig nu, hoppas jag iallafall.
Lyckades inhandla ännu en julklapp trots att jag trodde att jag var klar sedan länge.
Snapskväll väntar tydligen ikväll. Mackan skulle dyka in och Jeppe och Jessi! Tre månader sen sist och de ska bli så sjukt härligt att få kvalitetstid med dom. Som jag längtat!
Annars så är lägenheten julfin nu. Pers bur är nystädad och vattendjuren har fått tomte och nytt vatten. En dag kvar nu! Sjukt! Vet hur tomt de kommer kännas i morgon kväll när man vet att det är ett helt år kvar till nästa jul. Men denna julaftonskväll slipper vi sätta oss i en skramlig volvo och köra upp till Sälen. Iår behöver jag inte gråta när jag vinkar hejdå till mamman då jag är rädd för att de ska ta evigheter innan vi ses igen. i år är vi precis där vi ska vara.
Julaftonsmorgonen kommer spenderas hos Henrik och Maria med hela familjen. Eftermiddag och kväll kommer spenderas hos sväres. om vi klämmer in något däremellan återstår att se.
Förra julaftonsmorgonen berättade Henrik och Maria att vi nästa jul skulle ha ännu en familjemedlem hos oss och i morgon är hon med, älskade fina Isabelle. Denna jul ska bli den bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0