Det är min tur nu

Vaknade med ett ryck 06:30 i morse, telefonen ringde och yrvaket såg jag ett främmande mobilnummer på displayen. Jag brukar vara ganska rädda för sådana sen vi startade företaget då mer än lovligt dryga försäljare ringer minst 3 gånger per dag. Men den tiden stämde inte riktigt och jag fick fram Frida i en hes förkylnings/nyvaken stämma. Knåda förskola! Underbart! Komma så fort jag kan? Absolut hojtade jag glatt och var ur sängen, ordninggjord och påklädd inom loppet av 2 minuter. Micke fick snällt stiga upp och skjutsa då han skulle köpa julklappar under dagen och behövde gula faran. Så jag har varit på mysdagis fram till klockan 15 då gula faran plockade upp mig igen och vi for hem och hämtade den "riktiga" datorn hemma hos sväres.
Tacomys nu ikväll och de känns som att klockan är läggdags sedan länge fast att den nyss slagit kvällsmat. Lång men underbar dag. Fler sådana tack!

Massa nya paket väntade under granen när jag kom hem,, kom nu jul!
Två av våra småfiskar har dött.. Typiskt! Micke har haft fina begravningar i toaletten iallafall.

Sjukhus och IKEA igen på tisdag som de verkar. Tur då vi kommit på ytterligare grejer som vi behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0